Isnin, 13 Disember 2010

On your time , get set , dance !

Sekarang dah  jam 10.45 . Dan aku masih tak prepare ape-ape lagi . Masih depan lappy , melayan karenah rakanrakan di facebook , masih menulis diruangan blog . Masih penuh dengan tahi mata , masih busuk dengan bau peluh , aku masih dan masih . Ya , aku belum mandi , haha =.='

Huahhh , malas malas malas serbu kali malas . Aku malas lah nak pegi show hari nie . Dengan bapak yang membebel tak bagi aku pegi , nak mintak duit poket tak bagi , inilah itulah , sumenya gara-gara aku tak habis lagi SPM , paper ekonomi isnin nie , oh SUCKS ! Habis macam mane aku nak menapak gi Setiawangsa then KL Tower . Eleyy , takpe .. cucuk je lah Bank , ape susah :p ( Time bank tengah ade isi memang aku berlagak tak pandang orang cam nie )

Hari nie Ewan kata , calling Hour kol 12 . Kiterang ade show dekat KL Tower . Tapi kena pegi Setiawangsa dulu  , aduiii kene naek bus then naek PUTRA . Naek bus balik . Haihhhh ! Grrrrr . Takpelah , nak cari duit cenilah .