Jumaat, 17 Disember 2010

3 kebahagiaan

Hey :D ( senyum terpaksa ) . Aku tak taulah , sejak dua menjak tiga menjak empat menjak bermenjakmenjak ni mood  ke laut china selatan lah ( bad mood ) . Haiyaa , entah angin monsun barat daya , angin monsuntimur laut atau mungkin angin ahmar mane entah yang saje nak spoil harihari aku =.=' Oh yes , mungkin ade 1 atau mungkin 2 atau mungkin 3 benda yang buat aku hepy-go-lucky . First of , Zahiril Adzim reply post aku wey :) Aku tau die memang akan balas punye , die mesra alam . Thanks bro .

Next , my friends and I went to Midvalley Megamall , Bangsar . It was totally awesome duda , janda . At first , we planned to karaoke at Red Box , but unfortunately , there's no Red Box. So , ape lagi , bowling mareyyy :) Bowling Centre kat sinie best , ala ala cosmic . Gelap gelita , die punye bola and pin glow in the dark . But , after 5pm , the lights turned on. So dah jadi cam xbest . But its oke , I won that game .

Third one is , Sijil Paling Menyusahkan,Merumitkan,Menyesakkan,Menggilakan and so on dah nak habis :) Yeahhh , :D ( padahal dalam hati sedih ) . Entah aku boleh jawab ke tak paper ekonomi nanti , susah doe . Haiyaaa , dari form 4 , takyah tanyela , gagal dengan cemerlang . 9G+ . Doakan aku ye korang , hopefully LULUS lah kali nie . Amin ya rabb .

P/s : aku suka ayat zahiril yang nie . " Kalau tak mampu nak 'kejar' impian, 'jalan' pun boleh. Asalkan sampai " .