Ahad, 12 Disember 2010

hiburan semata.

Wehhh , ko tengok ehh , aku teringin nak ade rambut panjang siket  ( aku tak botak la ) . maksud aku panjang siket jeh siketttttt jeh , ala ala mamat jambu korea . tapi cam , muke aku tak sesuai dohhh . Gerrr , seram  aku . Aku dapat bayangkan . Emm , lagi satu, aku teringin la nak bela janggut . Mesti nampak cam mature jeh ken ? macam dorang nie ...

hahh , cam zahiril nye rambut nie , just nice la , tak panjang sangat . Macam nie aku nak , macam nie aku nak . Emmm , Nak bela rambut lahh start hari ni nak syampu setiap kali mandi untuk memanjangkan lagi rambut aku .


 Janggut pulak , macam bro atas ni . Se-cheot je . Nampak style and kemas lah . Takdelah S.E.L.E.K.E.H . Hehehe

Cepatlah tumbuh buluu , cepatlahhh  tumbuhh . Hahahaha . Emm , oke cube korang bayangkan bile aku dahh ade rambut panjang and janggut . macam mana agaknye eh ? Hikhik . Bayangkan , cepat amek kertas and pensil , lukislah . Heeee , aku punye dah siap , nak tengok ? Jengjengjeng ...

Haaaaaa . ha ha :) Amek kau , da macam ekor kuda dahh . hahahaha :) SENYUM SELALU . Bye !