Sabtu, 18 Disember 2010

comercial break

Yeeehaaaaa ! Woohuuuuu ! Psttttt  , superman , superwoman meh sinie , aku ade benda nak di-share dan di-likelike-an dengan korang :)) Hehehehehhehe . Ingat tak , entry yang kat bawah nie , aku ade post pasal Zahiril Adzim reply post aku en ? Kali nie ade benda lagi best doe . Dah aku tak nak cite banyakbanyak , aku tau benda nie sakai kan bagi korang ? Entah pape kan bagi korang ? So ? Kesah pulak aku . They are my idol . Nah tengok sendiri .


Hahahahahayyy :)) P/s : benda nie bukan fake oke. Takde keje ke aku nak tipu korang ? So , up to u guys nak percaya or tak .

Picture yang atas : Fizo Omar accpet family request aku . Actually aku maen trytry je , tibetibe die accept . Senyum sampai ke telinga . Thanks bro . Mak saya peminat fanatik anda . Mak sayalah , saya biase biase je . Bhahaha :D

Picture bawah : Hahh , yang nie , masa aku tengah tido , tibetibe phone aku keluarkan bunyian sumbang beliau . Haihh , message inbox . Haihh , dari facebook ( aku guna FB Mobile ) , die tulis ' Saiful Nizam Ismail requested to add you .... ' . Wahhh , terus bangun amek lappy , on FB. Perghh , tak sangka gile doe , actually sebelum ni banyak kali add die , tp tak boleh ( too many friends requested unconfirmed ) hemmm . At last , aku send message ( selamber je mintak die add aku ) , aku mulamula tak berharap tinggi sangat , ye la die kan public figure . Tapi , ghopenye .  Sporting :D

Okelah , tu jeh untuk entry kali nie . Ehh japjap , korang kenal ke tak sebenarnye Saiful Nizam Ismail . Die bukan artis lah , die news presenter untuk TV3 . Biasanye Buletin Utama and Berita 1.30 . Alaa , Saiful nie suami Aida Gadis Melayu . Trademark die , bila dah habis menyampaikan berita , die akan cakap 'Assalamualaikum' dengan slank die sendiri . Tak kenal jugak , try la tanye Pakcik Google k :D

P/s : selalu buat keje gile depan cermin jadi pembaca berita . Tak caya tanye kawankawan aku . Mane tau , one dayy muka aku pulak kuar dekat TV3 . Bhahaha . Anganangan .... Bye !