Khamis, 12 Mei 2011


Terima kasih tiga toyol kerana greet untuk aku :)

Haihh , sekarang ni wa masih tak puas hati la pasal UPU ni . wa panasssss yek pasal wa tak terpilih masuk Univercity .
 Wa jealous lu tau tak .
Weyyh , lu tau tak ni ? Halamakkk , wa gigit lu karang .
Macam mane lah lu pilih , budak 1A and takde A boleh masuk U .
Budak yang dapat lagi better tak dapat , lagi syahdu bila member gua yang dapat 6A pon tak dapat .
Ape cite bro ? Serupe lu cite kat gua duluu , dulu ni weh dengar nie , time SPM gua tak payah buat betolbetol . Eiiiii , eiiiiii , panas betollah hati nie .

Lu tengok sekarang , mak gua dah soh gua masuk form 6 .
 Ape barang brader masuk skola lagi .
Ek elehh , wa dah 18 lahh .
Mane ade pakai baju skola lag .
Kita bakooo je baju skola tu . Grrrr ! Dah lah wa cau lu .
Salam rempit . Bye !

Japjap , ade lagi . Skang gua da tak kesah wa dapat U ke tak . Kalau dapat ok , kalau tak masuk form 6 pon bolehh pon bolehh , . Gua rempit , gua hati keras , takde touchingtouching ni . Wa masuk je form 6 , so wa boleh tido ngan mak gua lagi . hahaha :)