Khamis, 12 Mei 2011

*Helo semua =.= ' haha .

Salam Lebaran semua :)
Hahahah , tak masuk gile , puasa pon belum lagi
 * ( Tak payah nak Lebaranlebaran sangat lah <--  ayat budak sekarang )
. Tapi , seriously , macam dah lame gila tak update blog .

Banyak dah cecitececite yang dah terkubur , semuanya sebab again dan again , aku dah tak melanggan Celcom Broadband yang lembap macam siput uzur tu lagi .
Sekarang online kat McDonald sambil melahap makanan dan mengangkang maen internet .
PERCUMAAAAAA ! :)

Oh yess , kalau korang perasan , aku dah delete semua ceghite pasal PARKSON
Takda ape yang aku perlu ingat pasal tanah haram tu ,
melaaaiiinnkaaan ,
emmm ,
1 .  aku dapat gaji tak sampai seminggu dah habis untuk makan , makan dan makan .
2 . aku makan gaji buta dengan tidoo je dalam stor / fitting room , wa cakap sama lu , fitting room die , lagi lawa dari bilik aku . tandas die bagaikan syurga bagi aku .
3 . tidak kurang juga , kerja aku memerlukan aku untuk catwalk 1 PARKSON untuk mencari publisiti murahan :)

Hahaha , jujur nye Andy ...
YES I AM 

 BYE BYE PARK FUCKSON .