Rabu, 23 Februari 2011

Knock knock , anybody home ?

Heyy readers <3
Yesss , im back yeyeaahhh , hahahaha . Rindu ? Thanks .
Jom kita terus direct kepada ape yang akan korang carut lepas tengok entry baru ni :-

 "Hemmph/Fuhhhh/Grrrrrr , update jugak mamat nie finally"

Yahh , i admit it. Tapi meh sinie nak story kenape aku dah lama meninggalkan zamanzaman kegemilangan dunia blog nie :-

1)Pakcik siput sedut Celcom Broadband aku masih dalam ICU , tak dapat digunakan lagi . Bulan depan baru pulih and dapat bergerak pantas .
2) Kerja aku yang tak menentu shift die . Kalau full day tiga hari , then rehat sehari je , then full day balik dua hari , nak kate ape ?
SUGGESTED ANSWER : S.I.A.L

InsyaAllah , gaji bulan nie aku bayar oke. Bermulalah semula akrier aku sebagai part-time penulis blog . Oke , samasama doakan . Selamat beramal , boiboiii .