Khamis, 27 Januari 2011

Hati muda aku berbisik , haihhh rindunyeee . Rase macam nak kirim pada angin pavilion sampaikan rindu aku kat blog yang semakin jarangjarang aku update :) Mesti followers semua dah bosan nak usha blog aku since dah berminggu minggu aku tak update .

' begitulah orang busy.. ' , katanyeee . YES , aku sibuk , terlalu sibuk sekarang , dengan dunia aku sendiri :) Perlahanlahan , jiwa anakanak sekolah pergi dari hidup aku .
Aku sekarang masih mencuba untuk adapt untuk menjadi Andy yang baru , Andy yang DEWASA . Tapi , aku masih merangkak . . . uwekkk uwekk ( menangis) .

Alhamdulillah , aku mengenal seseorang yang boleh menjaga aku . Dia baik :)
Dada aku vibrate siall , haihh , dia betolbetol ajga aku macam darah die sendiri . Kalau dia pergi , aku pon pergi jugak kot . hahahahha :)) Take care korang semua , ade masa datanglah Level 6 , Parkson Pavilion <3