Sabtu, 25 Disember 2010

Parkson Pavilion

Pheuuhh , dah dua hari rasenya tak menyentuh lappy. Last janji dengan korang nak update pasal gambar kat entry bawah nie kan ? But sorry tak sempat . Aku letih sekarang . Betul orang kate , zaman sekolah , adelah zaman yang paling best . Aku tak heranlah kenape  budakbudak yang baru lepas SPM macam aku nie ......................

1) Mula mula habis SPM , over excited nk keje , coz tengah musim , sume orang nak keje .

2) Nak cari pengalaman lah kononnye , padahal .... kalau kau keje 7Eleven , hidup mati kau dekat space yang secheot je . mana kau nak monteng macam kat sekolah ? jamban die , ? up to you :D

3) Bajet bebas , bajet dah besar , bajet dah boleh bagi anak orang makan ( untuk lelaki ) , padahall... rumput sekarang pon kene beli pakcik . Kat tempat aku , pokok rumput tu dalam emm RM 100 ++ lah .

4) Dan lainlain lagi .

5)Korang tambah sendiri .

Haihh, ehemehem , sekarang aku keje dekat Level 6 , Parkson , Pavilion . Yeahhh , tempat lama lagi , ade kawan lama and ade kawan baru . Yeeehaaa ! So , first day aku , macam dah sebulan aku keje kat situ . Coz hampir sume staff and promoter aku kenal . Tarak hal lah ! Oh yess , dulu aku keje dengan FRIVEN , sekarang aku supervisor untuk bahagian home and bedding . Datanglah weyy , aku boleh bagi :-

1 ) Layanan percuma ,
2 ) Bagi tau mane kaunter , customer service
3 ) Toilet
4 ) Dan lainlain

Keje aku senang , rondaronda floor , tengok customer , tengok promoter , tolong cashier . Thats all :D Ok la , bila aku free , aku update lagi oke . Bye bye .

Krelkkkkkrekkk , 04 Andy reza coming over , krekkk krekkk ( walkie talkie ) . hahaha ! bye .