Ahad, 26 Disember 2010

Hore hore

Loading ...
Loading .....
Loading ...

BODOH ! Aku tak sure korang pernah mengalami atau akan mengalami atau belum mengalami atau taknak mengalami situasi bile berhadapan dengan broadband yang LEMBAP MACAM SIPUT UZUR tunggu time nak kene pijak dengan tapak kaki . Tunggu masa je .

Sape setuju kalau aku kata CELCOM BROADBAND mdifewu8432ud ,  kembangkan hidung ... emm jap aku kira , 1 , 2 , 3 , 100 , eiyuu banyaknye bulu hdung ...  5000 000 , 700 000  uhhhhhh taik hidong penuh , 1.5 juta , 2.4 juta uwekkk lendir hingus kau warna hijau , geli  aku , aku overall 25 orang jeh yang setuju . Hahahahaha .  

Tadi gi karo dengan dayah ecah and ewan . Best lah jugak . Cume aku kureng aktif . Ponat . Haihhh ! Kje sampai jam 12 , mana taknye . Tapi tarappapappaaa , name pon keje en :)

Wokeylah , esok aku keje , full pulok tuh . Sapesape yang nak jumpe , jemput datang yer . Boiboi:D