Ahad, 19 Disember 2010

BASIC ECONOMY , bajet mat salleh

Phewww , oke bismillahirrahmanirrahim . Hye , debaran ni debaran . Esok aku ade FINAL paper , perlu tak aku ulang perkataan FINAL tu ? hehehe , paper ekonomi asas+ yang membosankan + mengusutkan + berbelit + melalut . Aku masih tak ready , yes masih dan masih . Macam biase , kalau harihari peperiksaan nie , pukul LIMA pagi , time taik mata baru nak diproses , time tu lah baru aku bangun untuk study . Bukan satu bab , bukan dua , bukan jugak tiga , tapi 10 bab :D Harharharhar , excellent isnt it ? Yezzaa , give me a warm applause superheroes .

Weyy , cuak  ke bebeh ? Yes , cuak gile . Gila kau , nie SPM oke . Kalau exam baisebiase boleh lagi aku kautim sana sini , result exam aku boleh wat dont know jeh . Result SPM ? Masa depan bro , anak bini gua nak bagi makan pasir denga rumput kaaa ? sdklfnwieyf7bfwjncwy . Hahahaha . Da lar , berceloteh panjang pun buat ape :) Doakan andy ye korang semua .

" Bismillahirahmannirrahim,Ya Allah ya Tuhanku , kau terangilah hati andy reza , kuatkanlah ingatannya dan janganlah Kau lupakannya , lapangkanlah minda dan hatinya , Janganlah Engkau sempitkannya , Ya Allah yang Maha Penyanyang , permudahkanlah andy reza menjawab soalan ekonomi esok Ya Allah , semoga soalan ekonomi esok adalah soalan yang paling senang didunia , Kabulkanlah doaku Ya Allah , amin amin ya rabbal alamin .. "